[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] CFGM: Concurs de programació a la seu d'HP Sant Cugat", HP Codewars

  • From: Marc Nicolau <marc.nicolau@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Nov 2014 09:42:27 +0100

Bon dia a tothom,

Aquest concurs veig que s'assembla molt a la Olimpiada Informática Española
<http://olimpiada-informatica.org/> organitzada per la UPC.

Per altra banda, per a cicles formatius en general, però sobretot pels de
grau superior també hi ha el concurs ProgramaMe
<http://www.programa-me.com/>, Aquest concurs intenta cobrir el buit que hi
ha en concursos de programació en els CFGS. Vol momentar el treball en
equip i la resolució de problemes. El primer any només hi va haver
convocatòria a la Comunidad de Madrid. El següent any es van realitzar
convocatòries regionals arreu d'Espanya (aproximadament al mes de març) i
la final estatal realitzada a Madrid durant el mes de juny. L'Institut Baix
Camp de Reus ha organitzat de forma excel·lent els darrers 3 cursos el
concurs autonòmic de Catalunya. A L'Institut Bosc de la Coma d'Olot hi hem
participat en totes les edicions de Catalunya i us puc assegurar que
l'experiència pels alumnes i els professors acompanyants és única i molt
gratificant.

Us animo a tots els centres a particpiar-hi. Ah! Per cert, la propera
edició del ProgramaMe a Catalunya l'organitzarem des de l'Institut Bosc de
la Coma d'Olot, recollint el testimoni dels companys de l'Institut Baix
Camp de Reus. Ara mateix estem preparant-ho tot. Teníem pensat enviar un
correu a tots els centres en tenir-ho molt lligat, però com que ha sorgit
aquest fil, aprofitem per avançar-vos-ho. La data serà cap a mitjans de
març, o sigui que ja us podem anar entrenant!

Per qualsevol dubte o aclariment, feu-nos-ho saber,

--
Marc Nicolau
Cap del departament d'informàtica

El dia 4 novembre de 2014 22:45, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha