[cfinformatica-grup] avís: problema inici de curs amb FCT grau mig SMX

  • From: Alejandro Castán Salinas <alexcastan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Sep 2012 23:29:41 +0200

Hola a tothom,

Aquest missatge afecta als coordinadors de pràctiques en empresa de
grau mig. Podeu enviar el missatge als dels vostre centre?

Fa un temps va haver un canvi en les orientacions del cicle LOE de
grau mig SMX: la FCT passava de 416h a 350h, s'incrementaven hores del
mòdul AW amb una nova UF5, etc.

Si no m'equivoco aquests canvis s'implementaven a primer el curs
passat, i a segon aquest nou curs. O com a mínim així ho estem fent al
meu centre i a algun altre centre que he consultat.

En resum, que la FCT de SMX ha passat de 416h (cinc mesos) a 350h
(quatre mesos), però al programa que gestiona la FCT (sBID) no ho han
actualitzat i continua obrint llibres de pràctiques de 416h als
alumnes de grau mig. O jo estic equivocat o això pot crear un cert
embolic, i cal avisar als coordinadors de FCT perquè estiguin alerta
fins que es corregeixi. Mentrestant, si han començat a fer convenis de
416h poden demanar als alumnes que facin 350h però valorin la resta de
les hores no realitzades, o anar realitzant convenis de 350h i
reconèixer per junta d'avaluació la resta d'hores per poder tancar el
quadern de pràctiques de 416h.

( Espero no equivocar-me i estar alertant sense sentit . A aquestes
alçades de la setmana, amb el cansament acumulat, tot és possible )

Salut

     Àlex