[cfinformatica-grup] Re: Substitucions: jornada laboral per al curs 2012-2013

  • From: Jordi Gil Simon <gilsimjo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 11:10:31 +0200

El 20 de juny a les 19 h hi ha una assemblea de professors de tota
catalunya per coordinar accions, siguin interins, funcionaris o el que
sigui, que tots estem afectats, quan sapiga el lloc ho envio.
A més el dia dj 21 a les 18h30' la Rigau va a al Col·legi de Llicenciats
(Rbla Catalunya 3 ó 5), és molt aprop de Pl Catalunya, Ronda universitat.
Es el cantó Besòs!

Hi ha concentració de profesors per el dia 21 i el dia 20. Si volem
mobilitzar-nos val més que deixem internet d'una vegada i comencem a fer
soroll, com diu una carta d'un miner que corre per internet, hem de treure
del nostre vocabulari les paraules "para lo que va a servir" i començar a
moure el cul.

Jordi