[cfinformatica-grup] Salt de Moodle cap a Google

  • From: Isidre Guixà <iguixa@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 01 Sep 2014 18:53:47 +0200

Hola companys

En primer lloc, desitjar-vos que hagueu carregat les piles.

Fa uns mesos em sembla que algú d'aquesta llista (potser estic equivocat) va comentar que Google tenia una versió beta d'una aplicació que podia substituir el Moodle i que apareixeria en aquest mes de Setembre.

Fins i tot m'hi vaig arribar a connectar, però he perdut l'enllaç i... glups... he donat unes quantes voltes i no ho trobo; únicament trobo Google Apps for Education <http://www.google.com/intx/es-419/enterprise/apps/education/>, però entenc que no era això.

Algú en sap alguna cosa?

Salutacions,

Isidre Guixà
INS Milà i Fontanals d'Igualada