[cfinformatica-grup] RV: [cfinformatica-grup] Anàlisi web i mitjans de comunicació social del curs 2013-14

  • From: "Lluís Melgar a IES Copèrnic Grup TIC" <nicopernic1.lmf@xxxxxxxxx>
  • To: <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Sep 2014 10:40:13 +0200

Jo també vaig assistir al curs.Va ser interessant,tenint present que
l'objectiu no era formar programadors ni desenvolupadors de recursos.
Els professors són gent que es dedica a gestionar el Marketing en la
Xarxa.Són molt competents,però no són informàtics.
Poso el material que tinc a
<https://drive.google.com/folderview?id=0BwN3jR1yg-poWE1wQXo4Mm1Celk&usp=sha
ring>
https://drive.google.com/folderview?id=0BwN3jR1yg-poWE1wQXo4Mm1Celk&usp=shar
ing ( espero que funcioni.És el primer cop que faig servir el Gúguel draif (
segurament,serà l'última ) )

( si envio un missatge a la llista des d'un compte de correu no
enregistrat,la llista l'ignora sense avisar ?? )

Lluís Melgar
www.copernic.cat