[cfinformatica-grup] Re: Material de M05 i M03 de DAW

  • From: "Esther Sánchez" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "esthersanchezbatllo@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 08:20:09 +0000 (UTC)

Hola,
És el primer cop que escric en aquesta llista i m'he decidit a compartir també
el material que estic fent aquest any per M5 UF3.  Ho he intentat pujar primer
al GoogleSites que teniu habilitat però al final del procés em dóna un error
que ho provi més tard. Ho he fet loginada des d'un correu de l'xtec i he
intentat pujar-ho tant amb odp (1,6Mb) com amb pdf (560Kb) però em continua
donant el mateix error.

 Així que ho compartiré aquí en una carpeta de dropbox i ho aniré
actualitzant:Diagrama de classes

|   |
|   |  |   |   |   |   |   |
| Diagrama de classesCompartido con Dropbox |
|  |
| Ver en www.dropbox.com | Vista previa por Yahoo |
|  |
|   |

Tinc material d'altres anys d'altres mòduls però no ho tinc al dropbox i
voldria compartir-ho també al Google Sites d'Informàtica, si algú sap com
solucionar l'error que m'ho faci saber.

Moltes gràcies a tots pels materials que compartiu, va molt bé tenir varis
recursos quan és el primer cop que dones un mòdul.

Salutacions, Esther

     El Lunes 13 de octubre de 2014 23:03, Bernat Lluch (GMAIL)
<bernatlluch@xxxxxxxxx> escribió:

 No faig el superior però tant de bo tots féssim el mateix Alfonso.
Moltes gràcies.
Bernat
El dia 10 octubre de 2014 20:24, Alfonso da Silva Saavedra
<alfonsodasilva@xxxxxxxxx> ha escrit:

Bones.

Aquest any estic fent per 3a vegada el mòdul de programació orientada
a objectes a 2n de DAW a l'Institut Joaquim Mir de Vilanova i la
Geltrú i he decidit fer públic el material que faig.

També estic fent per primera vegada el mòdul M5 d'entorns de
desenvolupament, els hem ajuntat, i estic fent una mega assignatura on
vull veure UML, Patrons de disseny, JAVA, J2EE, JUnit, Eclipse, GIT,
JSP, Servlet, Spring, Maven, JDBC, Hibernate, SQLite, MongoDB

Vaig estar rumiant tot l'estiu si enfocava aquests mòduls cap a Java o
cap a Python i, finalment, la meva experiència professional m'ha fet
optar cap a Java, amb la novetat que veurem el framework Spring. A
veure si dona temps a fer-ho tot, però crec que ho tinc ben planificat
i de moment vaig bé.

Us enllaço el que tinc fet. Són links a carpetes de Dropbox i a un
repositori Git públic que tinc on els meus alumnes es baixen el codi
font per fer pràctiques. A mesura que avanci el curs i posi en ordre
el material, veureu que va creixent tot plegat.

M05-UF1: Desenvolupament de programari:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/637gilfr3rlufbh/AADuyykTg-yqcUXdxmfuBh_ma

A aquesta carpeta trobareu un parell de documents originals de Mònica
Ramírez. Des d'aquí li vull agrair que hagi compartit aquest magnífic
material.

M03-UF4: Programació Orientada a Objectes. Fonaments
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/7ohpuk5pqo6eneg/AAAOWn_O3Ms7tlHn9uhQyw7ga
Git: https://bitbucket.org/alfonsovng/curs-2014-2015

Ara estic fent aquesta UF... quan en tingui més el compartiré.

S'accepten comentaris.

Bon cap de setmana!

--
Alfonso da Silva