[cfinformatica-grup] Re: Mantenir contacte amb antics alumnes

  • From: Julio <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 02 Jan 2014 17:07:14 +0100

Hola,
jo com a tutor de la FCT demano els emails a principi de curs i els afegeixo a
una llista d exalumnes. Cada cop que rebo una oferta la envio a la llista. Per
poc que sigui, segur que fa "feina".
Respecte a que facin una xerrada, crec que és una molt bona idea, que nosaltres
hem posat en pràctica poques vegades però els alumnes ho aprofiten.
Feliç any nou
Julio

--
Enviado desde mi teléfono con K-9 Mail.