[cfinformatica-grup] Re: Ja som oficials ! :-D

  • From: JOSEP LLADONOSA CAPELL <jlladono@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Sep 2013 16:23:01 +0200

Hola,

Alguns canvis sí que hi ha hagut... (pecata minuta crec)

Al meu insti estem revisant programacions. En el meu cas em toca mirar M7
SMX i M1 ASX.

A SMX M7, han canviat "servidor intermediari" on deia "proxy" (això
modifica el nom d'una UF i algun text de la part de contingut).

- Servidor web i servidor intermediari o *proxy*

A ASX M1, a la UF4, han modificat un contingut:

   -

   Còpies de seguretat del sistema. Recuperació del sistema mitjançant
   consola. Punts de recuperació.

Hi ha canvis de numeració en mòduls d'anglès, FOL, etc.

Salutacions,
Josep

El dia 9 de setembre de 2013 14.43, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha
escrit: