[cfinformatica-grup] Re: IntelliJ per a desenvolupar Java/Android/Scala...

  • From: Julio Amorós <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 15 Feb 2015 12:57:57 +0100

Hola,
respecte a si fer servir IDE's professionals a classe, o no, hi ha per a un
altre fil :D
És evident que fer servir eclipse o netbeans per desenvolupar java és més
productiu però no ajuda molt a l'alumne en el seu proces d'aprenentatge
inicial.
Fins i tot es podria començar amb la pregunta de si hem d'introduir
directament la programació amb POO a pel. Això és el que defensa per
exemple el projecte blueJ:
http://www.bluej.org/about.html amb el seu IDE i un llibre (Objects First
with Java  A Practical Introduction using BlueJ ).

Deixant de banda aquesta darrera discussió, nosaltres hem decidit utilitzar
a:
- 1er
  DrJava <http://www.drjava.org/> per *Java* (ocasionalment Jeliot
<http://cs.joensuu.fi/jeliot/faq.php> per animacions del flux d'un
algoritme)
  Geany i vim per *bash scripting*
- 2on Eclipse
per tant a primer curs no els deixem utilitzar IDE's professionals.
En fi, segur que el que guanyem d'una banda ho perdem d'una altra.
Vagi be.
Julio

El dia 15 febrer de 2015, 8:51, Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx> ha
escrit: