[cfinformatica-grup] Re: DAM-M10.ERP

  • From: Jep Masanas <jmasanas@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 15 Sep 2012 09:20:15 +0200

Jo també havia mirat com estaven els llibres, m'estava pensant de
comprar-ne, però em fa por que sigui molt teòric i eteri..

et passo la referència per si li vols fer un cop d'ull, a la web crec que
hi ha algun capítol de mostra,

el que et pot anar bé és la web:
http://www.aulaerp.com/<http://www.aulaerp.com/aula/>

hi ha cursos gratuïts que et poden ajudar.

 SISTEMAS DE INFORMACIÓN. HERRAMIENTAS PRÁCTICAS PARA LA GESTIÓN
EMPRESARIAL. 4ª EDICION AMPLIADA
Y ACTUALIZADA.
 GOMEZ VIEITES, ALVARO <http://www.ra-ma.es/autores/GOMEZ-VIEITES-ALVARO/> /
SUAREZ REY, CARLOS <http://www.ra-ma.es/autores/-SUAREZ-REY-CARLOS/>