[cfinformatica-grup] Re: Certificacions

  • From: Carles Balbastre <cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Oct 2014 21:25:36 +0200

Encara que els alumnes no facin l'examen d'acreditació si el contingut et
sembla adequat pots tirar endavant. D'altra banda disposes de 33*4 hores;
utilitza-les com millor et sembli.

En general no m'agrada que impartim "acreditacions". L'acreditació que
hauria de valer és la nostra ja que som els estudis oficials de
Informàtica; som l'Estat que certifica que l'alumne en sap. Ara bé, en el
mercat laboral algunes certificacions privades són valorades. Si el
contingut és compatible amb el que volem ensenyar i no ens costa diners
públics podem seguir el seu programa. Per això no cal ser centre oficial de
LPI o en tot cas s'hauria de negociar que no costi diners. El material està
disponible a molts llocs, crec (IBM?).

En resum el que vull dir és que no ens cal assumir més limitacions de les
estrictament necessàries.

--
Carles Balbastre
"All statements are equally true".- Jim Leonard

El dia 24 octubre de 2014 20:59, Pol Domingo <poldom@xxxxxxxxx> ha escrit: