[bw] tak ještě jedna nová hra v DSA :-)

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: bw@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Jan 2011 16:09:34 +0100

Zdravím všechny pařany!
Když pozoruju Karla s jeho Benxem, řekl jsem si, že bych si taky mohl přihřát polívčičku a pochlubit se všem s tím, na čem jsem pracoval ještě tak před rokem. :-) Musím ale poctivě přiznat, že teď už na to nějakou dobu sdá prach, protože jsem se poslední dobou přeorientoval na BGT a mám v něm zdárně rozdělané a postupující tři různé hry, ale přesto bych tohle chtěl někdy dokončit, jen nevím kdy. Takže tady je moje dlouho a pomalu vytvářená hra v DSA v takovém stavu, v jakém ji mám. :-)