[bw] Re: [bw] Re: monkey business, máte to někdo?

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jan 2010 20:24:40 +0100

To je zvláštní. Přesně se vám k tomu nevyjádřím, už si to moc nepamatuju, dlouho jsem to nehrál, ale myslel jsem si, že se hra musí pokaždé uložit manuálně. Jinak by se to dalo myslím vysvětlit tak, že hra nezaznamenává ztrátu životů a tím pádem ani situaci, kdy přijdete o všechny, ale jenom postup do dalšího levelu - v takovém případě uloží aktuální stav, nebo tak nějak by to mohlo být. Nevím, jak je tomu u Q9, ale tam bych řekl, že se to ukládá pokaždé, když se spustí level, tedy i v případě, kdy přijdete o život a tentýž level začne znova. Takže tím pádem nemůžete načíst uloženou hru v situaci, kdy jste přišel o poslední život, atd. Stejně to myslím funguje u většiny her jak zvukových, tak těch mainstreamových.

L.
----- Original Message ----- From: "Bohumír Juroška" <Nesseg@xxxxxxxxx>