[bw] Re: [bw] Re: monkey business, máte to někdo?

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jan 2010 11:33:38 +0100

Toho se opravdu neboj,Paypal je spolehlivy a automaticky znamena,ze ti hned prijde mail s tvym kodem.Monkey Business neni totiz hardvarova hra,tedy neni generovatelna dle pocitace,ale na tve jmeno.Tedy,kdyz na Paypal napises prislusne udaje,hned ti prijde mail s tvym cislem.Takze bat se rozhodne niceho nemusis,ja takto veci kupuju porad. ----- Original Message ----- From: "Bohumír Juroška" <Nesseg@xxxxxxxxx>