[brooklyn] Re: Válasz: Re: vakáci?E size=30 maxlength=80 style=

  • From: "berta szilvia" <berta_szilvia@xxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 30 Jun 2003 12:35:19 +0000

Az nagyon szep hely, en is jartam ott. Tok jo a repter: olyan kicsi, hogy a palya veget keresztul szeli az orszagut es amikor fel meg leszallas van, pirosra valt a kozlekedesi lampa, mert a gurulo repulonek elsobbsege van.

Amugy Diaksziget...

From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [brooklyn] Válasz: Re: vakáci?E>Date: Mon, 30 Jun 2003 14:21:13 +0200

Melyik szigetre? Imiék most voltak Korfun.

"berta szilvia" <berta_szilvia@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.06.30 14:12:20

Kérem, válaszoljon Cú?zett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Felad?E brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Cú?zett: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx Másolat: Tárgy: [brooklyn] Re: vakáci?E>

Apropo vakacio! Szigetre mentek iden?

>From: Andras Kerdo <andras.kerdo@xxxxxxxxxxxx> >Reply-To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx >To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx >Subject: [brooklyn] vakáci?E> >Date: Mon, 30 Jun 2003 10:25:58 -0100 > >Sziasztok! > >Két javaslatom van. Még mielõtt elhúznánk szép sorjában szabadságra, mit >szólnátok egy hûsit?Eitalhoz a héten? A másik dolog. Ha nem szeretnétek, >hogy a lista "hatalmas" forgalma elárassza a postaládátokat a nyaralás >alatt, akkor nem feltétlen?E muszáj leiratkoznotok, hanem egy ún. >"vacation" flag beállitását javaslom. Amig a flag "on" állapotban van, a >listát karbantart?Eszerver "megkiméli" az adott mailbox-ot. A flag >beállitását megtehetitek a webes fel?Eeten kereszt?E >(//www.freelists.org/cgi-bin/lsg2.cgi). > >Üdv, > >András > >

The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*. http://join.msn.com/?page=features/featuredemail