[brooklyn] Válasz: Re: Válasz: Re: vakáci?E size=30 maxlength=80 style=

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 30 Jun 2003 14:45:20 +0200

Még soha nem voltam kinn a szigeten, szerintem idén sem fogom
megváltoztatni a szokásomat.
Viszont ha lenne reptere sokkal kisebb lenne, mint Korfunak és itt hiába
lenne elsőbbsége a guroló repülőnek és hiába váltana pirosra a lámpa, akkor
sem állna meg senki a lámpánál.

"berta szilvia" <berta_szilvia@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.06.30
14:35:19

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      [brooklyn] Re: Válasz: Re: vakáci?E size=30 maxlength=80 style=

Az nagyon szep hely, en is jartam ott. Tok jo a repter: olyan kicsi, hogy a
palya veget keresztul szeli az orszagut es amikor fel meg leszallas van,
pirosra valt a kozlekedesi lampa, mert a gurulo repulonek elsobbsege van.

Amugy Diaksziget...

>From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
>To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
>Subject: [brooklyn] Válasz: Re: vakáci?E>Date: Mon, 30 Jun 2003 14:21:13
>+0200
>

>Melyik szigetre? Imiék most voltak Korfun.
>

>"berta szilvia" <berta_szilvia@xxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum:
2003.06.30
>14:12:20
>
>Kérem, válaszoljon CúŠzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
>
>Felad?E     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
>

>CúŠzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
>Másolat:
>Tárgy:      [brooklyn] Re: vakáci?E>

> [...]

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail