Válasz: RE: Meeting update

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 14:07:40 +0100

Azt viszont nem értem, hogy egy szombat 17h sörözést egy munkahely miért
nem támogat.
Igazából nem fontos 1x-re érkezni. A hely és a kezdő időpont +6ározása
bőven elégséges.

<Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.11.28 14:03:42

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
Másolat:
Tárgy:      RE: Meeting update

Olvastam a 7oras talalkozast, es nem akartam ironizalni, csak felhasznaltam
az informaciokat, amiket korabban irtal. Szoval... a lenyeg a lenyeg, hogy
talalkozunk!!!! hogy hanykor majd kiderul. Bar ha delutan 5kor bajod van a
sorrel, akkor megoldhato az is, hogy 5tol 7ig uditot es KVt iszol, es utana
iszol sort...:) (na jol van tenyleg nem akarlak bantani, csak vicceskedek -
ma tok jo napom van). Kulonben nekem megfelel a 19oras talalkozas :)