RE: Meeting update

  • From: <Szilvia.Hanaszek@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Nov 2003 14:03:42 +0100

Olvastam a 7oras talalkozast, es nem akartam ironizalni, csak felhasznaltam az
informaciokat, amiket korabban irtal. Szoval... a lenyeg a lenyeg, hogy
talalkozunk!!!! hogy hanykor majd kiderul. Bar ha delutan 5kor bajod van a
sorrel, akkor megoldhato az is, hogy 5tol 7ig uditot es KVt iszol, es utana
iszol sort...:) (na jol van tenyleg nem akarlak bantani, csak vicceskedek - ma
tok jo napom van). Kulonben nekem megfelel a 19oras talalkozas :)