Re[2]: Soska

  • From: Soos Gabor <ga.soos@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Tatai Attila <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 19:09:57 +0200

Jo otlet!
Egyebkent sokszor motorozok a Balaton fele, es mindig benezek
konnyeimet torolgetve Veszprembe. Elneznek hozzad is, de azt se tudom,
hol laksz Ajkan?
Azt meg el tudom kepzelni mi lenne abbol, ha infos kis csapatunk
epitene a hazat. Meg egy szaros villanytanpeldat is alig tudtunk
precizen megoldani. Hogy nezne man ki az a fal, meg a teto:))
A pialasra termeszetesen johettek, az mindig is jol ment mindenkinek:)

--
Udv
Soska