Soska

  • From: Gabor Soos <ga.soos@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Brooklyn <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 11:47:35 +0200

Sziasztok Srácok !

Habár biztos páran emlékeznek rám néhányan biztos nem mert én sem emlékszem
mindenkire !
Bejáros voltam ezért kevés buliba vettem részt de azért a focimeccseken
mindig ott voltam !
Én nem a szakmában helyezkedtem...

Udv Tatker, viccet felreteve Arontol es Banesztol hallottam, hogy ide
feltelen fel kell iratkozni. Sokmindenkirol hallok sokmindent, de en
az utobbi evekben a kovetkezo emberekkel tartottam a kozvetlen
kapcsolatot:
Dezso Zoli, Durko Istvan, Gyorffy Zoltan, Metal Anita, Gombor Gabor.
Talalkoztam meg
Varga Zotyoval es Gombas Aronnal (bar ehhez Japanig kellett mennem:))
Magamrol roviden: az egyetem ota a Fuji Machine nevu cegnel dolgozom
szoftver "mindenes"-kent. Nagyon keveset programozok, inkabb
rendszeradminisztracionak lehetne nevezni, amit csinalok, annyi
kulonbseggel, hogy ezt az ugyfeleinknel teszem minden fele Europaban.
Szoval utazgatok. Mint Aron mar emlitette Gyorben lakokom (hetvegente),
de nemsokara Nyulon (Tapsifalva) fogok epitkezni. Hobby: motorozas,
modellezes, kirandulas, pialas...

Nem tudja vki mi van Kun Attissal vagy Zolaval? Igaz, hogy Rebaz
Csirke tesoja lett?

--
Udv
Soska