Re: bohmation meet!!!

  • From: Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jan 2010 09:29:20 +0100

roligt att dom som inte är i sverige svarade :) Men... hur är det med
er andra? Funkar dagen?

Tommie, undvik grillen (eller börja springa till jobbet)
Alli, you are never safe... tack vare 'Homeland security' och 'patriot
act' sa kan vi fortfarande ha roligt med era O1 visan :)

puss o kram
stefan

--
[ protector of penguins - abuser of pixels ]
http://sanders3d.blogspot.com/