Re: bohmation meet!!!

  • From: rickard@xxxxxxxx
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jan 2010 12:01:25 +0100 (CET)

Både Akkurat och Arken ligger ju bra till kommunikationsmässigt, liten
spets för Akkurat bredvid Slussen som ju är en lite fetare SL-hubb än
Medis (Stockholms Lokaltrafik, inte Staffan Linder :P). Akkurat har roliga
ölen, men färre bord. Arken har den där sköna lite ödsliga
Viking-Line-en-vardag-känslan som gör att man undrar vad stället är cover
up för egentligen, för de kan ju omöjligt överleva på krogverksamheten.
Akkurat å andra sidan vinner kategorin Irländsk pubinredning på postorder.

För mig väger det över något för Akkurat (många ölsorter trumfar kloaklukt
som jag ju redan har hemma), men blir sällskapet stort kanske Arken är mer
praktiskt.

Mina två hundradelar.

/Rickard