[bergenhifi] Re: Stig Inge Bjorge

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>, <lyra@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Mar 2008 00:58:07 +0100

Hei Stig Inge!

Det var da svært overraskende og hyggelig å høre at du var interessert i Bergen
Lydlaug og det vi driver med. Jeg tror jeg på vegne av alle medlemmer kan ønske
deg hjertelig velkommen til Lauget når du måtte ønske.
Navnet ditt er jo svært kjent for de fleste som har drevet med hifi en stund.
Selv har jeg med stor interesse fulgt med på prosjektene i Japan gjennom dine
artikler/tester helt fra Audio's glansdager og frem til idag.

Mvh
Sven Øyvind Anderssen

Date: Sun, 2 Mar 2008 18:18:38 +0100From: nilshordvik@xxxxxxxxxxx:
bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi] Re: Stig Inge BjorgeHei Stig
Inge,Håper du vil være medlem av Bergen Lydlaug.Vet ikke om du har fått med deg
at det finnes endel reportasjer fra Laugets møter på
www.hifisentralen.noDirekte link til sidene her
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/board,31.0.htmlDu får sende en mail
når du er i Bergen, så kan vi arrangere en klubbkveld!Forøvrig veldig morsomt å
høre at det er en nordmann som står bak LYRA.Mvh Nils Hordvik, aka "kjoenik"
Den 02.03.08 skrev Stig Bjorge <lyra@xxxxxxx> følgende:
Hei!Jeg oppdaget nettop bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx ogsynes det er artig å høre
hva dere driver på med.Jeg er født i Bergen, oppvokst i Haugesund ogutdannet på
NHH i Bergen. Utvandret til Tokyo,Japan 1979-1980 og har bodt her siden.I 1982
opprettet jeg firmaet Scan-Tech (som i2002 skiftet navn til LYRA) her i Tokyo,
og vihar drevet me MC pickuper for platespillere ogforforsterkere i 25 år.Min
kone og jeg eier en leilghet i Bergen hvor vien gang ønsker å flytte til, men
det er uvisstnår det kan skje.Jeg er i alle fall begeistret over å høre at
deter et audiomiljø i byen. Bergen er jo også etsted hvor det finnes mye "live"
musikk i mangegenrer.Beste hilsen,Stig Inge BjørgeTokyo,
Japanhttp://www.lyraconnoisseur.com (Ny webside kommer snart...:))
Få Hotmail du også.
http://get.live.com/nb-no/mail/overview