[bergenhifi] Stig Inge Bjorge

  • From: Stig Bjorge <lyra@xxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 2 Mar 2008 22:04:28 +0900

Hei!

Jeg oppdaget nettop bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx og synes det er artig å høre hva dere driver på med. Jeg er født i Bergen, oppvokst i Haugesund og utdannet på NHH i Bergen. Utvandret til Tokyo, Japan 1979-1980 og har bodt her siden.

I 1982 opprettet jeg firmaet Scan-Tech (som i 2002 skiftet navn til LYRA) her i Tokyo, og vi har drevet me MC pickuper for platespillere og forforsterkere i 25 år.

Min kone og jeg eier en leilghet i Bergen hvor vi en gang ønsker å flytte til, men det er uvisst når det kan skje.

Jeg er i alle fall begeistret over å høre at det er et audiomiljø i byen. Bergen er jo også et sted hvor det finnes mye "live" musikk i mange genrer.

Beste hilsen,

Stig Inge Bjørge
Tokyo, Japan
http://www.lyraconnoisseur.com (Ny webside kommer snart...:))