[bergenhifi] Re: Bergen lydlaug med musikk og diverse annet.

  • From: Geir Gjestad <geir.gjestad@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Feb 2011 19:23:27 +0100

Hei Roger og dere andre.

Det er, som du nevner, soneparkering her på Møhlenpris.
Det er som oftest ledig plass for parkering i området. Ved kontroll så får
man parkeringsbot.
Min erfaring er at det er lite kontroll på kveldstid, men det hender.
Det er også noen plasser med automater, men ikke mange.

Her får man bare parkere slik man føler for. Kan dessverre ikke vise til
noen stor parkeringsplass her.
Ved VilVite senteret er det veldig god plass.

Mitt mobnr. er 92231913 hvis det skulle være noe.

Geir.