[bergenhifi] Re: Bergen lydlaug med musikk og diverse annet.

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Feb 2011 22:14:27 +0000

Hei Geir, og alle andre forøvrig!

Hvor er det greiest å parkere på frædda`?
Regner med at det kanskje er soneparkering i området....

mvh
Roger Jørgensen

Date: Tue, 25 Jan 2011 00:22:57 +0100
Subject: [bergenhifi] Bergen lydlaug med musikk og diverse annet.
From: geir.gjestad@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Hei.

Nå er det på tide med et treff i Lauget igjen. Høst og vinter er jo høytid for
de gode musikkopplevelser i hjemmet.

Jeg har omsider fått ferdig mitt lytterom, og det hadde vært fint med en
samling her på det gamle loftet.

Fredag 11 februar (2011) fra 18.30 og utover så sitter jeg ensom og forlatt i
min leilighet.
Her kan det spilles musikk fra alle verdensdeler og i de fleste sjangere så
høyt eller lavt man ønsker.
 (ville ikke utelukke dansbandmusikk konkret da jeg mistenker at mange i Lauget
setter pris på dette...)
Setter alltid pris på få høre ny god musikk så ta med noe dere ønsker å dele
med andre.

Som alle små hybler i Bergen sentrum så er det begrenset med plass, og da
særlig i lyttestolen.
Neida, denne leiligheten har ikke blitt delt opp til 6 studenthybler, ennå, så
det skal være relativt god plass. 10-12 går veldig fint.
Har spise og TV stue nede som kan brukes til diskusjoner rundt kabler,
målinger, cd spillerens død mm.
Trenger også innspill og råd for hvordan dette rommet kan bli best mulig.

Jeg ordner med snacks og brus, har også noe i barskapet (kjøkkenskapet) hvis
det ikke har gått ut på datoen.
Kan bestille pizza hvis det er ønskelig.

Jeg bor på Møhlenpris. Thormøhlensgate 22. (vis à vis trikkemuseet, og
Møhlenpris skole)

Håper mange får tid og anledning til å komme.

Mvh Geir Gjestad.
mag på HFS (fra den gang jeg hadde Magnepan)