SV: to sole på ekstrabladet

  • From: "Tom Axelsen" <tomaxelsen@xxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Apr 2010 12:16:14 +0200

Ahhh.... jeg har lige spildt 5 minutter af mit liv på at se en smuk editeret
video, baseret på interne reflekser i optik!

Åbenbart er det en eller anden organisation som skal have "solgt" deres sag
om to sole (og måske også nogle rumvæsner!), som har lavet videoen.
Ærgerligt at ekstra bladet har tage historien på deres hjemmeside, men okay
det er ekstra bladet, så hvad kan man egentlig forvente ;-)

Mvh Tom