SV: Opdateret hjemmeside - Astronomisk Forening for Sydsjælland

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Mar 2010 10:22:37 +0100

Hej Tom

Rigtig fin og enkel funktionel hjemmeside

Jeg tror billederne er gode nok.
At nogle er mørke afspejler de er optaget i mørke eller skumring
De ville lide under en "beef up"
Det er bedre at rulle gardinet ned bag skærmen og/eller slukke arbejslampen
Så kommer de til deres ret.

Ligesom Claus finder jeg temaet: "Hjælp jeg har fået en kikkert" rigtig fin
og
at i holder "open university" for alle er et godt imnitiativ.

Begebet Prøvemedlem i 3 md. Husker jeg fra de gamle dyder.
Gælder det også bestyrelses medlemmer :oD

Historierne/beretningerne fra medlemmerne er inspirerende

Mvh
Søren
K A F