SV: Opdateret hjemmeside - Astronomisk Forening for Sydsjælland

  • From: "Tom Axelsen" <tomaxelsen@xxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Mar 2010 10:08:27 +0100

Citat: "Gælder det også bestyrelses medlemmer :oD"

Nja, kun delvis. Vi plejer at indlemme nye medlemmer i bestyrelsen inden der
er gået 3 måneder, for så fanger medlemskabet i mindst 2 år ;-)

Vedrørende Galleriet, så er mange af billederne taget i skumringen og de vil
lide under en "beef up". I Galleriet er der også mange gamle og efterhånden
ret uaktuelle billeder, men det, bliver der ryddet op i, en af de nærmeste
dage.

Jeg er glad for at høre, at "Hjælp jeg har fået en kikkert" fanger, for det
er jo lige netop meningen. Der mangler stadig et par artikler under
menupunktet, men de kommer på indenfor den næste måned, da de mangler at
blive skrevet.

Mvh Tom