SV: Fup og AstroList

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2011 13:07:44 +0200

Hej

Hvis man kasserer gamle Harddiske uden destruktion, kan meget ske når den
findes af andre: billeder mails med tilhørende databasefiler,
Ligeså med stjålne ditto.

Her i ferietiden sker der en del indbrud og bla. PC.en er væk når man kommer
hjem fra ferie.
Når jeg sammenligner ægte mails fra Rud, ligner det, at nogen har overtaget
ejerskabet af hans mailkonto  100%.
-bare en tanke

mvh
Søren Jessen