Fup og AstroList

  • From: carsten nielsen <carsten_niels@xxxxxxxxxxx>
  • To: astro list <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2011 11:34:40 +0200

Fupmailen med Ruds underskrift fik mig til at tænke lidt

Er Astrolist ikke en lukket liste, hvor man skal være meldt ind for at indlæg
kommer videre ?

Selv om jeg ikke tror at nogen melder sig ind og så spammer de andre med hans
navn.

Der er vist nogle virus der sender mails afsted, fra de computere de er på, men
om Rud har fået en af dem ?

Jeg fik ganske vist det problem, at min computer hang fast samme dag, men det
gør den efter længere

tids inaktivitet, og der var ikke noget vedhæftet, det er min computer
indstillet til at afvise,

Norton kan heller ikke finde noget,

Venligst

Carsten Nielsen