Re: Objekter med Astrograf

  • From: "Agga og Michael" <aggamich@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 10 Apr 2010 22:41:40 +0200

Hej Jens

Tak for kommentarerne og et stort tillykke med astrografen. Det ser ud til
at funke! Svedigt setup sammen med dit nye kamera.

Jeg fandt dette søgekort til Comet 81P/Wild 2, måske bliver det et af
objekterne i morgen, hvis det bliver klart som lovet.

http://www.rasnz.org.nz/Comets/2010Wild2.htm

Mange hilsner
Michael