Re: Objekter med Astrograf

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Apr 2010 11:32:18 +0200

Hej Jens

Herligt stort felt :) - Ja, det lader virkelig til, at du
har fået check på dit instrument. Jeg ser frem til nogle
seriøst dybe optagelser nu - har du tålmodighed til at lave
sådan nogen? ;)
Jeg prøvede for sjov at skrue op for kontrasten på M51 for
at se, hvor jævnt lyset er fordelt. Det er næsten perfekt.