Re: Månen i mandags

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Jan 2010 23:16:10 +0100

Hej Jens

Tak :)

Jeg har eksperimenteret med at stacke billederne i både
Registax og Astroart. Så vidt jeg kan bedømme, så får man de
bedste resultater med Registax - billederne er simpelthen
lidt skarpere.
At det forholder sig sådan skyldes muligvis, at jeg ikke har
den helt store erfaring med at stacke planetbilleder i
Astroart.

Billederne er taget med vores H9

Billederne er bakset sammen i Photoshop - det tager en
farlig tid.