Re: Hvad er dette fænomen?

  • From: "N. Foldager" <nf@xxxxxxxxxx>
  • To: "astrolist@xxxxxxxxxxxxx" <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Oct 2015 17:58:58 +0200

Det kan jeg ikke svare på på stående fod. Jeg forstår, at der er
billeder uden fænomenet både før og efter. Dog ét med en brun streg
uden hoved. den eksakte kronologi kender jeg ikke.

/Niels

Hej Niels

Jeg bemærker, at de to "kometer" peger væk fra hver sin runde "plamage".

Du skriver, at nogle fotos viser disse artefakter, mens andre ikke gør. Er
der en kronologi bag dette? Så de første fotos intet viser, mens de sidste
gør? Kunne det have noget med dug at gøre?

Venlig hilsen

Per

Date: 3 Oct 2015, 15:46
Size: 534855 bytes.