Re: Astro-Forum er nede

  • From: Mogens Zachariasen - Astro Optics <mogens@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 30 Jun 2015 17:47:37 +0200

Er oppe igen.

Den 30-06-2015 kl. 16:43 skrev Henrik Rosenørn:

Jeg har skrevet en notits om det på http://www.astronomibladet.dk

Men vi venter ..Space X uheldet i søndags var det TREDJE forsyningsskib til ISS der er tabt på kun 8 måneder!!
Se http://www.astronomibladet.dk/rumfart/iss/3-forsyningsskibe-til-iss-tabt.html

Andreas Mogensen der skal til ISS i Okt skal vist snart have sin egen madpakke med! :)

Mvh Henrik

Den 30. juni 2015 kl. 16.06 skrev Torben Taustrup <ttau@xxxxxxxxxx <mailto:ttau@xxxxxxxxxx>>:

Hej folkens
Jeg har forsøgt at komme i kontakt med firmaet, som har vores
server, men der er desværre ikke kontakt.
Forleden kunne nordmænd og svenskere ikke komme i kontakt med
Astro-Forum, og nu er den så gal med Astro-Forum.dk.
Som Henrik skriver, så svarer serveren ikke, så det er
selvfølgelig et tekniske problem – er der andre muligheder, ja
altså ud over, at vores kasserer har glemt at betale en regning?
Vi finder ud af det.
Da det langtfra er alle medlemmer af Astro-Forum som også er på
Astrolist, vil jeg være glad, hvis I kan bringe informationen
videre. På forhånd tak
Jeg vil fortsætte med at finde en løsning.
mvh
Torben