Re: Astro-Forum er nede

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Jun 2015 16:06:06 +0200

Hej folkens

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med firmaet, som har vores server, men der
er desværre ikke kontakt.
Forleden kunne nordmænd og svenskere ikke komme i kontakt med Astro-Forum, og
nu er den så gal med Astro-Forum.dk.
Som Henrik skriver, så svarer serveren ikke, så det er selvfølgelig et tekniske
problem – er der andre muligheder, ja altså ud over, at vores kasserer har
glemt at betale en regning? Vi finder ud af det.

Da det langtfra er alle medlemmer af Astro-Forum som også er på Astrolist, vil
jeg være glad, hvis I kan bringe informationen videre. På forhånd tak

Jeg vil fortsætte med at finde en løsning.

mvh
Torben