[artbox] Spektakul "Kafka kvartet"- premiera na 17 mart ot 18.00 ch. v Chervenata kushta

  • From: "Info Service of the Red House" <info@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <artbox@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Mar 2014 04:10:42 +0200

Сдружение „Театър вятър” Ви кани на 17 март (понеделник) от 18.00 ч. в зала
„Пеша Николова” на Черената къща на премиерата на:
Кафка квартет
спектакъл по миниатюри на Фр. Кафка
Идея и режисура: Валерия Вълчева; сценография и костюми: Ния Михайлова;
музикален консултант: Мария Палиева; актьори и музиканти: Павлин Петрунов,
Христо Ушев, Мартина Митева, Борис Добрев; музикални импровизации по
произведения на Добри Палиев, Зигфрид Финк, Джон Кейдж и др.
„ - Не знам! – извиках без звук – Нищо не знам. Ако не идва никой, значи
никой не идва. На никой не съм сторил зло. Никой не ми е сторил зло, никой
обаче не иска да ми помогне. Абсолютно никой. И все пак не е точно така.
Само дето никой не ми помага. – иначе с тези абсолютно никои не би ни било
зле. С най-голямо удоволствие бих направил излет – в компанията на тези
абсолютно никои – и защо не. Естествено в гората – къде иначе? Как се
блъскат тези никои един в друг. Колко много разперени и хванати под ръка
ръце, колко много крака, на малки крачки един от друг. Разбира се, всички са
във фракове. Криво-ляво, напредваме. Вятърът минава през пролуките около
крайниците ни. В планината гърлата ни ще се отпуснат! Истинско чудо е, че не
пеем.” Фр. Кафка
Спектакълът се осъществява с финансовата подкрепа на Министерството на
Културата и със съдействието на САМСИ (Софийски арсенал – музей за
съвременно изкуство).
На български език.
Времетраене: 100 мин.
Вход: 10/8 лв.
За онлайн резервации на билети и/или предварително закупуване на билети чрез
еPay, моля посетете  <http://www.redhouse-sofia.org/Event.aspx?id=10980>
www.redhouse-sofia.org/Event.aspx?id=10980 или звъннете на тел. (+ 359 2)
988 81 88, (+ 359) 885 82 85 32 – за мобилни телефони, или пишете на
<mailto:office@xxxxxxxxxxxxxxxxxx> office@xxxxxxxxxxxxxxxxxx.