[anagnorisi] Apories

  • From: "Konstantinos Iliopoulos" <digitaldiaphony@xxxxxxxxx>
  • To: anagnorisi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Apr 2006 00:39:12 +0300

Χαιρετώ άπαντες.

Παραθέτω τις απορίες που μόλις έστειλα με e-mail στον Ιορδάνη. Αν κάποιος
ξέρει να μου απαντήσει γρηγορότερα από αυτόν, μια τέτοια κίνηση είναι
καλοδεχούμενη :-). Θέλω επιτέλους να τελειώνω με ότι ψιλοπράγματα μου
έμειναν. Μόλις μάλιστα τελειώσω ολοκληρωτικά και την εργασία, λέω να την
ανεβάσω στη λίστα μήπως βοηθήσω κάποιον / μήπως εντοπίσει κανείς κάποιο
λάθος. Αυτά τα ολίγα για την ώρα. Καλό βράδυ σε όλους!

Κωνσταντίνος

Α.1) Όσον αφορά τα θεωρητικά και τα μέσα σφάλματα αντικατάστασης : αυτά τι
χαρακτηρίζουν? Προφανώς δεν είναι επί τοις εκατό, άρα αποτελούν μόνο μια
μετρική του σφάλματος, η οποία μπορεί μάλιστα να μην δίνει και ξεκάθαρες
πληροφορίες, σωστά?

Α.4) Για τα δισδιάστατα, η compass δουλεύει μια χαρά. Επειδή όμως δεν
υπάρχει compass3, πρέπει να χρησιμοποιήσω την quiver3, η οποία δε μου
δουλεύει σωστά. Πώς θα σχεδίαζα π.χ, ένα διάνυσμα που ξεκινάει από το
(0,0,0) και καταλήγει στο (50,50,50) ?

Α.5 Ζητείται η σύγκριση με αποτελέσματα της 1ης εργασίας. Με ποιά
αποτελέσματα?!

Β.1) Μου προκύπτουν φοβερά (!) αποτελέσματα για την κατάταξη: από 98% ως και
100%. Είναι δυνατόν να δουλεύει τόσο καλά ο Ho-Kashyap?

Β.4,5) Και πάλι, όπως στην προηγούμενη εργασία, ζητείται η σχεδίαση στις δύο
ή στις τρεις διαστάσεις. Προφανώς και πάλι η κατάταξη θα γίνει βάσει και των
13 συνιστωσών, ενώ η σχεδίαση μόνο χρησιμοποιώντας τις 2 / 3 . Σωστά?