[anagnorisi] Re: Apories stin ergasia2.

  • From: "Anastasios I Zafiropoulos" <zafeiropoulos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <anagnorisi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Apr 2006 01:03:37 +0300

> Γεια σας! :)
>
> Εχω τις εξής διευκρινιστικές απορίες.
>
> 1)Στο τμήμα Α ερώτημα 5,οι "γωνίες  που σχηματίζουν οι πρωτεύουσες
> συνιστώσες κάθε ομάδας" είναι οι γωνίες μεταξύ των διανυσμάτων των
> πρωτευουσών συνιστωσών ή οι γωνίες που σχηματίζει η κάθε μία πρωτευουσα
> συνιστωσα με τον άξονα?

Οι γωνίες μεταξύ των συνιστωσών ui

> Επίσης οι γωνίες θα βρεθούν για 2 και για 3 διαστάσεις χρησιμοποιώντας τις
> συνιστώσες 2,3 και 2,3,4 που μας δίνετε?
> Η έχει νόημα να βρεθεί "γωνία" και για τις 5 διαστάσεις με τον τύπο
> u*v=|u|*|v|*cosθ?

Φυσικά και έχει νόημα!

> 2)Μου είπανε ότι το  σχετικό σφάλμα για κάθε δείγμα βρίσκεται απο τον τύπο
>        |X-a*U| /|X| όπου με κεφαλαία συμβολίζω τα διανύσματα.Ισχύει αυτός
> τύπος?
> Γιατί εγώ τον χρησιμοποίησα για να βρώ το μέσο σχετικό σφάλμα ενώ για το
> θεωρητικό σχετικό σφάλμα χρησιμοποίησα τον τύπο με τις ιδιοτιμές του
> βιβλίου.

Τον τύπο αυτό σου τον είπα εγώ και ισχύει :P!
Δεν επιδέχεται όμως σύγκριση με τα αποτελέσματα από τα θεωρητικά σφάλματα
γιατί δεν είναι ισομεγέθη.

Το ένα αποτελεί ένα μέτρο του σφάλματος ενώ το άλλο αποτελεί τον μέσο όρο
του σχετικού σφάλματος.

Και μεις ευχαριστούμε για την παρουσία σου. @-)