[aenda] Re: preguntas varias

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Nov 2011 14:50:32 +0000

nada ana non te preocupes que se encarga raquel de facelo, por certo raquel,
oxe dixome rita que ela xa lle enviara un correo os da plataforma pa que se
sumara lugo a concentracion e dixeronlle que xa era moi tarde pa organizalo, a
min non me contestaron pero e probable que nos digan tamen q non a convocan asi
q vai facendo o cartel sen poñer nada referente a plataforma.
Sobre a reunion de onte:1.concentracion: repartimos algunhas tarefas e quedamos
o martes ás 19 pa facer carteis  pa levalos. A concentracion será o domingo as
doce na praza maior e ai q levar velas, ir de negro e con carteis pintados de
cor vermella. tou pensando, mirade nas vosas casas se tedes pintura vermella xk
eu so merquei rotuladores e se alguen tivera acualeras ou similares molaria
2. festa: decidimos sortear unha camiseta entre a xente que beba cervexa e
levar unha canasta pa que a xente, dando un donativo á vontade, tire, e se
encesta leva un chupito. e bueno supoño que levaremos pinturas coma sempre non?
3. experimentacion: non falamos nada, ai que seguir informandonos ben pa ver
como o imos enfocar, penso eu.

From: donanub@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] preguntas varias
Date: Sat, 19 Nov 2011 11:21:54 +0000

EMMA a quien te refieres con hacerlo?yo puedo si quereis! hay que fotocopiarlo
y colgarlo el lunes! pero yo he quedado con los del grupo de deonto asi que no
puedo. te lo envio hecho y lo imprimes tu para todos?

siento ayer no haber ido a la reunion, al final me llamo TETE para ir a Coruña
y no iba a dejar que se perdiera la entrada. Algo destacable?
tenemos ya pensado de que va a ser la fiesta del miercoles?hay que mirar si
siguen los carteles colgados y si no, hacer uno nuevo con lo que pensemos de la
temática!para tener mas gancho!