[aenda] Re: FIESTA

  • From: cletas Moreno <aykacerlotopua@xxxxxxxxxxx>
  • To: aenda <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Jun 2011 22:10:32 +0200

Es buena idea, si la resi quiere se puede probar, pero el rollo es que las
cosas las tendríamos que llevar nosotros no? me refiero, bebida y demás,
tenemos pasta para invertir? tenemos huevos a invertir?

From: emmanerea89@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] Re: FIESTA
Date: Fri, 17 Jun 2011 20:02:51 +0000

jooooooo menuda desilusion!!!! en setembro tamen creo q vai haber menos xente
pero bueno podese probar non? os exames acaban o 16 de setembro. de toas formas
molaba facer algo igual o 30... non sei non se me ocorre o q pero se pensamos
algo...a!!!acabame de dicir rebe que podiamos facela na resi; eles fan obra de
teatro as 19 asi q aproveitamos e os promocionamos e eles nos promocionan a nos

Date: Fri, 17 Jun 2011 17:22:31 +0200
From: raquelnb89@xxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx

Ola, que pena!!
 eu penso que en setembro non vai haber tanta xente, porque cada un virá a
facer o que lle queda e posiblemente se pire... pero bueno podemos probar.