[aenda] Re: FIESTA

  • From: Olalla Monteagudo <sonaqson@xxxxxxxxx>
  • To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 Jun 2011 13:18:38 +0200

Boas! Que mala sorte!! En canto ao da festa en setembre, se os exames en
vitrinaria acaban o 16 poderíase facer cara finais de setembro, ademais os
forestation/politécnicos e os bolonios xa estarían aquí... realmente os que
temos horario tradiocional somos xa minoría... Na resi, sendo residente non
tes que andar con rollos burocráticos, non sei non sendoo... Das veces que
organizabamos nós botellóns na resi (sendo inda eu unha residente con vida
social, hai anos) organizabamos un botellón cunha inversión duns 200€ (claro
que nós cobrabamos 4€ a cadaquén e non había inversión, e a bebida que
mercabas era a que se ía beber)... non sei. Veña xente!