[8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: Sidste småting

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Oct 2008 14:01:40 +0200

2008/10/18 Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>:

> Jeg vil naturligvis brænde et par stykker og tage med på dagen, men det er
> nok begrænset hvor mange det bliver. Men jo flere vi har med jo bedre, så
> folk også kan få nogen med hjem.
>
> Et problem vi dog bør tænke på: Hvis alle og enhver bare kan tage CD'ere med
> og dele ud, så har vi ingen mulighed for at vide, om der kan ligge noget på
> de installations-CD'ere. Vi kender jo ikke alle, som kommer til
> arrangementet.
>
> Måske vi bør have en liste over forhåndsgodkendte personer, altså personer
> [...]

Som foreningens kasserer ser jeg et stort potentiale I at uddele en
masse Ubuntu CD'er med en bagdør, så når folk bliver glade for deres
nye installation og skal bruge deres netbank, så står vi klar til at
tømme konti. Men jeg kan godt se hvordan dette kan blive et problem
for fremtidig markedsføring ;)

Nej, ærligt talt, hvis vi (både som Ubuntu og Open Source bevægelse)
mener at vi tager sikkerhed alvorligt så er det slet ikke paranoidt og
meget relevant. Jeg syntes en positiv liste lyder som den rette
løsning.

Søren