[8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: Sidste småting

  • From: "Niels Kjøller Hansen" <niels.k.h@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Oct 2008 13:20:09 +0200

2008/10/24 Daniel Skov Klejnstrup <danielklejnstrup@xxxxxxxxx>:
> Jeg tror tekstlogo er billigere med roll-ups?

999,- for 85x200 hos rollup4pop, 1045 for 60x200 hos Tekstlogo.
Kvalitet ved jeg intet om, men er det første ikke billigst?

> http://tekstlogo.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=10
>
> Er det ikke også tekstlogo der har lavet / skal lave bannere og lign.?

<SNIP>

Jeg har et måske lidt kedeligt forslag:
http://kjoller.eu/stuff/ide-til-roll-up.pdf

Det er grundlæggende en silhouet af SABDFL med noget logo-stads og en URL
Jeg synes ikke at jeg kunne finde en svg af det officielle ubuntu-dk-logo?

mvh
Niels