[8.10-fest] Re: Sidste småting

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx, bestyrelse@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Oct 2008 00:34:59 +0200

Så er der ved at være endnu mere styr på tingene.

Der er indtil nu blevet fyret ca. 4500 kr. af på bannere, plakater,
install medier, t-shirts og lidt andet lir.

Vi mangler dog stadig:

2008/10/18 Søren Bredlund Caspersen <soeren.b.c@xxxxxxxxx>:

> Info flyer til uddeling på dagen med info om hvor man får hjælp når
> man kommer hjem og basal introduktion til Ubuntu, SSLUG, Linux osv.
> Den skal både skrives (måske med udgangspunkt i flyeren fra Linuxforum
> 2007 - http://kjoller.eu/stuff/BrugerFolder.pdf), sættes op og trykkes
> / printes.

Da der ikke er blevet skrevet / designet en ny bruger folder kan den
heller ikke printes / trykkes. Jeg vil gerne være med til at skrive
noget tekst, men jeg mangler nogen til at hjælpe med opsætning og
design. Formatet skal helst være så den er lige til at ligge i en
cd-case.

> Indkøb af 'stort' Ubuntu banner. Vi skal næste benytte at vi har nogle
> penge og købe et stort banner der kan tages med på kommende udgivelses
> arrangementer, konferencer osv. Hvem står for design og tryk?

Vi får nogle bannere med standard ubuntu logo. Martin nævnte at det
kunne være fedt med et roll up banner (f.eks.
http://www.rollup4pop.com/da-dk/display-system/roll-up-banner/).
Vi har stadig nogle penge, men der skal designes noget at trykke på
det. Specielt det høje format gør at det er svært bare at smide et
standard ubuntu logo på. Hvis nogen kan nå at komme med et godt design
forslag syntes jeg vi skal få købt sådan en roll up også, men jeg
syntes det er synd hvis vi 'bare' smider et standard ubuntu logo på.

Mvh.
Søren