[8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Re: [8.10-fest] Tilbud om oplæg og debat

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Aug 2008 12:57:36 +0200

2008/8/14 Phillip S. Bøgh <2phillipsmail@xxxxxxxxx>:

> Nu du siger det kan det også blive vel trængt på stedet - hvis 50+
> pers. dukker op. Så vi kan tilbyde i stedet for at lave det til en
> åben hus dag på stedet - hvis det har interesse?
> Venlige hilsner

Hvis I har lyst til at holde åbent hus syntes jeg endelig i skal gøre det!

I skal bare være opmærksomme på at hvis vi har et fuldt program på cbs
(frederiksberg) er det nok begrænset hvor mange der lige tager en
svip-tur til hovedbanegården - og hvis jeg kom med tog fra jylland
ville jeg nok ikke gøre stop på hovedbanen, hverken på vej ud eller
hjem. Men det kan være andre ville? Det kan også være i kan lokke
nogle folk til som ikke tager til cbs den dag alligevel?
Ellers kunne I måske tage en del af setup'et med til cbs og vise det frem der?

Mvh.
Søren