[8.10-fest] Re: [8.10-fest] Tilbud om oplæg og debat

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Aug 2008 15:32:46 +0200

Jeg syntes vi skal tage imod Phillips tilbud. Det lyder som et spændende oplæg.

Eneste anke kunne være at det ikke er helt Ubuntu specifikt, men det
er der jo også et par af de andre oplæg vi håber på at få der heller
ikke er.

Skal vi forresten snart sætte os ned og skrive nogle mails til folk vi
har et ønske om at lokke til at holde et oplæg? Jo tidligere vi er ude
jo større er chancen for at vi får nogle folk i 'fælden'.

Mvh.
Søren