[12e] Volbriöö...

  • From: "Hota" <ht@xxxxxx>
  • To: <12e@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Apr 2003 12:59:25 +0300

No tere teile kõigile ::))
Teate mul teile selline pakkumine,  nagu te kõik kindlasti teate on
tulemas volbriöö ja siis võix ju kõik koos midagi toredat ette võtta,
ühesõnaga minu pakkumine on selline, et teex ühe normaalse möllu
tähistades sellega volbriööd ja kevade tulekut ja klassi kokkutulekut ja
examite algust ja Olle sünnipäeva jne jne. Mis te arvate? Ja kuna
arvatavasti on kõik Viljandis siis koht võix olla minu suvila , kus
enamus raffast on käinud. Võtax söögid joogid kaasa, grillix, tantsix,
möllax täiega ja saax jälle oma vana klassi raffaga kokku ( ja
loomulikult on sinna oodatud ka kõik teised toredad mitte 12e klassi
inimesed). Nii et olge kenad ja saatke seda maili edasi teistele
inimestele kes peaxid sellest üritusest veel teadma, sest mul pole kõigi
maili aadresse. Kui kellegil on mingeid küsimusi või pakkumisi siis
kirjutage mulle või helistage ja joonistada võib kaa loomulikult ;)
PS: te peate kindlasti kõik tulema sest paremat üritust ei leia te
raudselt kuskilt mujalt :D
ok
päikest
Meki