[vagalume] Re: Xa sei que nos pasamos de axudas, puero bueno ...

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: vagalume centro social lugo <vagalume@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Jan 2011 20:06:28 +0000

si, es q de hecho y ahora lo se, hay subvenciones en ambos lados, concello y
xunta. y aun no nos pasamos de plazo... salen sobre abril o asi ! lo q pasa es
q hay q entregar rollo memorias, bien hechas para q se interesen or nosotros...
y eso no esta hecho... para nd..
Date: Sat, 29 Jan 2011 17:51:33 +0100
Subject: [vagalume] Re: Xa sei que nos pasamos de axudas, puero bueno ...
From: simeacuerdosi@xxxxxxxxx
To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx

Yo me ofrezco para lo de irme a informar...PERO ES EN EL MULTIUSOS DE LA XUNTA
¿? O ES EN EL CONCELLO O PODEMOS
ACERCARNOS Y PROBAR CON LOS 2 ¿?

2011/1/26 Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>

o me parece nd mal ni nc me ha parecido mal pedir subvenciones ya q estoy de
acuerdo en q se les facilite un poco la vida a este tipo de colectivos. lo q
pasa es que los plazos para esas movidas creo q ya terminaron.... hace bien
poco por cierto. .. .lo se por AENDA, dnd si pedimos ese tipo de ayudas.  si
quereis en la proxima asamblea, si hay interess os puedo decir lo minimo
imprescindible para pedir algo asi.  desde luego no es solo pedir y ya esta...
pero podria salvarnos el culo.... pero id pensando en hacer fotos, muchas
muchas facturas a nombre, cif y direccion vagalume, presupuestos de actividades
y hacer planes en el tiempo... y claro, organizarlo y redactarlo td en galego.
yuuhuuu ... pero eso, si no me ekivoco para subvenciones del concello ya solo
para el año q viene....

lo ideal seria que alguien (q no voy a ser yo q toy con examenes) fuera ANTES
de la prox asamblea (cuanto antes mejor) al concello y al multiusos de la xunta
a informarse desas movidas (plazos y tal). ***

Date: Tue, 25 Jan 2011 11:52:55 +0100
From: simeacuerdosi@xxxxxxxxx
To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx

Eu nunca estiven en contra de pillar alghuna... o fin e o cabo esa pasta non é
das administracións se non de todolos cidadáns e para a peña que vive en
galicia en xeral...

O falamos na próxima Asamblea ¿?

 A verdade e que sería un puntazo e xa se fixeron tantísimas actividades en
Vagalume que

sería  la mar de fácil xustificar a actividade.
Lo malo: papeleos, xustificantes, facturas ¿? ... ... compensa ¿? ¿?
E CLARO: QUE TODAS AS VAGALUMES O VEXAN CORRECTO.

Eu creo que sí compensaría: o local de Vagalume a fin de contas é un local
emblemático de Lugo que leva movendo cutura dende os anos 80 e só se va manter
se é para algo e en certas condicions (QUE TAMÉN CO TEMAS DAS Inspeccións
Técnicas de Edificios a ver o que pasa...)....

O BON É QUE: Se tivésemos un bon local (arranxadiño e curiosito) tamén se
achegaría mais peña e mais diferente (a min por exemplo gustaríame ver a aboa
de alguén vindo a unha actividade)....poderíamos pensar de acondicionar para
facer concertos de maneira cñomoda...etc...

enfín, sempre o que vos pareza...que a mi se me está pirando la olla ya.

abrazos.

2011/1/24 Susana Paz López <suaxouxere@xxxxxxxxxxx>

http://culturaeturismo.xunta.es/actualidade/nova.php?id=2362&lg=gal

--